tja

dålig uppdatering här. praktiserar röven av mig! haha...nu på astern på en korttidsavdelning lär mig massor av nya grejer. alltid roligt :)! annars inget nytt. liam blir 2 hela år den 30de (alltså snart :D:D:D),<3<3<3
har inte blivit mycket tid med liam denna veckan har praktiserat hela veckan, även helgen..det tråkiga är att tiderna är 7-15.30 (helt okej) eller 13.30-21.45 (lite tråkigare)..det värsta e väl när man jobbar ena dagen 13.30-21.45 och sen nästa dag går på 7-15.30 hinner man knappt träffa liam känns de som :/. men jag trivs där så det är väl helt okej. är där helst då 7-15.30 för då hinner man mer utav dagen, när man jobbar kväll så sitter man bara och väntar ut tills man ska dit och att de sen ska vara över hihi...nej men på kvällarna är det lugnt inte så mycket att göra. vill ha mycket att göra så tiden ska gå! nej nu ska jag hoppa i säng, kvällspass imorgon! ledig måndag, skööönt!

Erfarenhet är inte vad som händer oss, utan vad vi gör av det som händer oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0