tja

jag trivs väl på praktiken men det var inte som jag förväntade mig? jag gillar när man har saker att göra och är igång. jag är på ett äldreboende, på morgnarna finns det ju grejer att göra och hjälpa till och såhär, men sen så är det rätt stilla då och då. skit tråkigt och bara sitta av tiden då tills det finns mer att göra. så tror inte att jobba på äldreboende är min grej direkt då, visst det är kul att prata med de äldre och hjälpa till...men ja jobba på sjukhus är nog roligare då kan jag tro. liam somnade vid 8 idag, när jag hämta han på dagis så var han så glad :), en tjej som är äldre än han höll han i handen och följde efter han när han skulle ta på sig skorna, så sötttt! dick ligger och sover redan han e lite sjuker. hoppas han inte smittar oss bara :/ haha.

Kommentarer
Postat av: Coquina

Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

2011-09-06 @ 21:50:36
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Finns inget tråkigare än att inte ha nåt att göra ju

2011-09-07 @ 20:44:08
URL: http://saratilling.se
Postat av: Aldina

Har innan frågat om din tubiling, men har ändå vissa saker jag undrar över!

Fick du gå det för att du bara ville det eller för att du behövde komplettera betyg eller något? ..

jag har ju gått ut gymnasiet, år 2010. Men jag vill gå det bara för att.

2011-09-16 @ 17:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0