tjaa :)

igår var vi överallt kändes de som, på ÖoB, Jysk och citygross, plus lite till. fick hem lite grejer. sen när vi kom hem så var Liam dödstrött, när jag och Dick skulle natta han så drack han sin välling sen låg vi alla tre i sängen så började Dick snarka, då började Liam skratta och peta på han sen ett, två, tre så snarka liam med. så jag fick lägga över Liam till sin säng. gulligt! nu sitter jag och ska plugga lite, sen småstäda! tiden går så snabbt när liam e på dagis. fick en lapp om att vi ska på utvecklingssamtal den 7 november :). liam har börjat prata jättemycket på sistone, min prins börjar bli stor! mammas hjääärta! igår när min syster var här och målade naglarna så ville liam också haha, så sa han "Mamma, liam med!" och sträckte fram händerna så nu har han gröna naglar. sötis.


en bild på liam från igår <3

nej nu får jag sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0