tja!

då e man igång och pluggar igen! dock så ska jag ha praktik om ca 7veckor igen, kuuul!!! tänkte börja söka jobb och plugga bredvid om jag får jobb. så fort jag fått jobb så vill jag ha en 3a istället, tycker lägenheten e för liten. liam har så många grejer nu och snart ska han ha större säng, hur ska allt få plats i vårt lilla sovrum?! haha. här kommer lite bilder från busfabriken och diverse...Liam har blivit smått förälskad i en kompis dotter som heter Melizza :) så gulligt!! denna dagen har varit enormt tråkig, liam var ledig från dagis så tänkte att vi skulle vara ute hela dagen, men det ösregna ju största delen utav dagen så vi var inne och lekte istället. nej nu ska jag vara lite social mot dick :)

detta e standard på morgonen...direkt när liam vaknat så vill han ut (även om han inte har kläder på sig.)

sötis!

Liam e smått förälskad i denna lilla prinsessan mellisen :)

mellisen & Liam.

min lille prins liam <3

Liam & "Mimmie" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0