tja!

idag var liam på dagis, och jag låg hemma & sov (skulle pluggat egentligen)...han var en liten buse inatt vilket resulterade i att jag fick ca 3 timmars sömn och han fick sova i vår säng...han har en ret/torr hosta så han hostade sig igenom nästan hela natten. funderar på att ringa till vårdcentralen och rådfråga dem, först var han förkyld och hade en riktigt äcklig slemhosta sen nu har han denna konstiga torr/ret hosta dykt upp. sen hämtade jag han på dagis, så myste vi och lekte tills dick kom hem. sen åkte vi och handlade där såg liam en leksak han ville ha! han sa "mamma deeen!" flera gånger och pekade helt vilt, så vi köpte leksaken till han och han blev jättenöjd! när vi kom hem så lekte han med den heela tiden tills han skulle sova. när han skulle nattas så ville han inte riktigt, han ville sova i min famn, absolut inte i sin säng men efter många om och men så somnade han. får hoppas att denna natten blir bättre! här kommer en bild på liam med sin leksak :)



min söta lille älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0