reeegn

regn regn & regn heeeeela tiden. ska dra på mig stövlarna och hämta liam på dagis strax. men först lite kaffe. har jagat lärare hela dagen för att dem inte har skickat mina betyg till komvux, och då kan inte komvux skicka till csn så då får jag inga pengar. smart :/. blir trött på sånt. samma problem sist. hur svårt ska det vara att posta betygen direkt efter betygssamtal? nåååja fick tag på min lärare och han hade skickat betygen idag och det är typ två veckor sen vi hade betygssamtal...seg människa. vad ska man göra idag när det regnar? kanske väla eller hälsa på någon, får se när dick kommer hem :). kanske inte så kul för liam att gå på väla dock :p. blir nog att sätta på sig regnkläder och ut i det "fina" vädret :). funderar på vart jag ska praktisera nästa gång, någon som kan tipsa om något bra ställe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0