ingen rubrik för jag kommer inte på någon.

oj har inte bloggat på länge känns de som, eller ja på några dagar iaf...haha. i helgen har vi bara tagit de lugnt, varit hos morsan lite, sen har krille också varit här. så har bara varit massa mys! har köpt två mumin dvd,er till Liam vilket han tyckte var kanon haha! mitt lilla mumin troll:). nu sitter jag bara här och segar ska plugga lite, sen måste jag ner till morsan och ringa massa viktiga samtal eftersom att min mobil har bestämt sig för att vara kaos idag. eller ja massa..typ två samtal...sitter och tänker på att jag vill ha nyy större lägenhet. nej nu ska jag skriva till min praktikanordnare att jag vill praktisera på ett gruppboende för funktionshindrade! vilket jag kom på igår :). har hört också av andra att det finns ett bra här i åstorp så ska se om jag får plats där.  btw liam har börjat med att så fort man tänder ljus så springer han fram och blåser ut dem?! haha..busunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0