hej

liam lämnades på dagis imorse, han har verkat lite orolig sen flickan slängde en leksak i huvudet på honom. när jag frågar på morgnarna om han ska till dagis så säger han "neej mamma" och igår grät han (första gången sen inskolningen) när jag lämnade honom. så det är inte alls kul...när man frågar fröknarna vad man kan göra eller om han trivs där m.m. så får man aldrig något riktigt bra svar, utan dem mer velar. så jag funderar på att flytta honom till något annat dagis, får se om det blir bättre helt enkelt. man vill ju ha en ordentlig dagis personal som jobbar för att barnen ska trivas och må bra. ska hämta prinsen snart :) har pluggat hela morgonen känns det som. ska göra nytt kaffe och äta något. igår var min kusin och hennes dotter här, jättemysigt. hon hade växt till sig en bra bit, jättesöt är hon! när dem hade gått så fråga liam hela tiden efter henne han kallar henne för "Noona" haha men hon heter ju Pandora. lite svårt att säga kanske för dem små. nej nu får jag ta tag i kaffet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0