tjaaaaaaa

dick är och jobbar i lidköping. liksom lyssna bara på namnet liiiiid. vi lider iaf. eller ja mest liam...han har tjatat om sin pappa sen han åkte och de var ändå bara två dagar sen. han ska vara där ca 5 dagar till tror jag de var..har inte sådär helt koll :). liam har inte velat äta så mycket idag, så har han också dragit sig rätt mycket i tungan och sett besvärad ut så jag tog mig en titt på tungan såg lite rött ut börjar nästan tro han har brännt sig eller något :/. får se imorgon om de blir bättre annars får jag väl ringa bvc och höra med dem. idag var vi nere hos min morsa och busade lite, skit kasst väder ju finns inget att göra direkt. imorgon har vi inget planerat men på söndag kommer hedvig :):) nej nu ska jag ta en muffins och göra varm oboy, mysa lite med katten. pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0