aloha.

idag har de inte hänt så mycket har städat, handlat, planterat om blommorna och varit ute lekt med liam (som har tjatat så in i bomben om sin pappa). liam somna typ vid halv 9 så nu sitter jag bara här och gör ingenting. riktigt tråkigt! dock så har han vaknat upp en gång redan (han gnällde till och rulla runder lite) men somna om direkt igen. verkar bli sån orolig natt. sen dick åkte så har han varit lite orolig på nätterna eller så är det tänderna igen? dem har ju inte kommit ner än bara lite grann och det har hållit på fram och till ca en månad nu. sega tänder. nej får väl bli en slappekväll när jag bara sitter och tråkar för mer händer de inte. dick kommer hem på torsdag så då blir nog liam suuuuuper glad igen :) :) för dessa dagarna så har han varit uber mammig, gnällig och bara velat klänga på mig som är jättemysigt, men inte när man ska diska, tvätta golven, damsuga etcetcetc. nej nu ska jag slänga mig på soffan och glo lite. här har ni en bild på min lille groda från idag på lekplatsen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0