Hej!

Idag fick lillgrabben sin 1års vaccination, å dem kollade en massa. Allt var bra! Han väger 10,3kg å är 79,5lång:-). Som vi fick stressa dit. Vi försov oss så när vi vakna fick jag typ slänga på oss kläderna och springa iväg:-P. Hoppas att liam inte får feber utav vaccinationen. Just nu så vilar han i sin säng medans jag sitter å uppdaterar här haha. Ska börja plugga till undersköterska på distans i mars. När liam har fått dagis så ska jag förhoppningsvis plugga på skolan istället. Har hänt en del sen jag uppdaterade här sist. Liam går, han kan gå rätt långt nu innan han trillar, pratar lite, han försöker tillochmed klä på sig själv å tar av sig sina kläder å ibland blöjan:-P. Vet inte vad jag ska skriva mer nu haha. Hopplös. Får se när jag uppdaterar igen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har tillägnat ett inlägg i min blogg, till alla bloggar jag följer. Och din blogg är en av dom ! <3

2011-02-22 @ 11:41:52
URL: http://fridaafiianilsson.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Hej svejs. Allt bra med er? Ser att din kille växer på bra iaf =)

2011-02-24 @ 21:01:28
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0