heyheyhey

nu sitter jag här och datanördar mig lite medans dick är ute och pratar med dennis. har både ringt igår & idag flera gånger till liams dagis för att planera, men ingen svarar? jättekonstigt. han börjar ju den 15 augusti så det är snart. ah annars får vi vandra dit nu någon dag om man inte får tag i dem. idag har de varit så vaarmt, liam har varit jättetrött pga värmen, nu på kvällen kvickna han till lite men somnade direkt han landa i sängen, min lille groda <3 vi gjorde hemmagjord potatissallad idag och kotletter skit gott e helt mätt fortf fast de var typ flera timmar sen vi åt. ska ändå typ trycka ner lite glass också i magen snart! ska kolla igenom lite sidor också för har prov på fredag "oh yes"....eller inte. måste till ikeea! måste typ också låna min brors betongborr? nadim????

här kommer lite bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0