heey you!

idag var vi i stan ett tag, hämtade nya linser och umgicks med nannis, fikade på donken. vi fick en del gjort hemma också, skönt när de gjort men jobbigt! min lillasyster var här också ett tag vi gjorde äpplepaj och vaniljsås, gott när man gör de själv :). nu sitter jag här med dunder huvudvärk och tänker om jag ska gå lägga mig eller sitta uppe med dick å glo tv? ah får se. imorgon ska några vänner hit, och det ska tvättas också (vilket är mindre roligt, men måste göras). har en del att plugga också....men tror jag hoppar över det ikväll, har ingen lust med denna huvudvärken. ska iaf läsa igenom lite! vi ska måla en mörkbrun fond vägg i vardagsrummet ska bli skojsigt :). lite bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0