dagis

imorgon börjar inskolningen för liam på dagis. vi ska vara där en timme första dagen. vet inte vad jag ska vänta mig? får helt enkelt se vad lillgrabben e på för humör, och allt. hoppas på det bästa iaf :). har pluggat hela kvällen, som alla andra kvällar så sitter både jag & dick i soffan, och pratar sen helt plötsligt så får man inget svar? då har dick deckat på soffan. så får man prata med sig själv eller katten. rätt mobbat. haha...liam har tyckt det har varit tråkigt idag att dick har jobbat så han har typ sagt tusen gånger "pappa dobbar" (pappa jobbar). så söt så :). har lite blandade känslor för detta med dagis, känns jobbigt att lämna ifrån sig honom och att man inte vet vad han gör där eller om han kommer trivas etc..men samtidigt så är det ju bra för honom. tror nästan att alla mammor känner så i början haha..gäller väl att vänja sig. nej nu ska jag stänga av datan och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0