dag 1 dagis.

det gick bra :), vi var där bara en timme så det var rätt lugnt. lite blyg ibörjan men sen rusade han in och började leka direkt med barnen. fröknarna ignorerade han rätt hårt :p. när jag gick in på den andra avdelningen så satt liam kvar i lekrummet på sin avdelning och lekte fint :). imorgon ska jag lämna han ensam på dagis en kvart i slutet så får se hur det går (håll tummarna). idag har min mamma, bror och mina systrar varit här wiiee alla samlade! min storebror bor ju i ängelholm nu, storasyster i bårslöv, och mamma och lillasyster i åstorp :). liam tyckte det var jättekul. sen kom dennis också ett tag (dicks kompis) liam kan nästan säga hans namn nu "dennits" säger han. liam somnade vid halv 9, han somnade rätt omedelbart. jag ska nog göra desamma alldeles strax känner mig rätt slut. ska bara läsa igenom lite papper och grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0