sjukt...

såhär skrev en vän på FB:

FB-vänner, om några av er, mot all förmodan, har röstat på SD, så ber jag er i all vänlighet att avlägsna er från min vänlista. Vi har ingenting gemensamt. Ni går emot allt jag står för. Mina vänner är vidsynta, varmhjärtade, solidariska människor som tar strid för mänskliga rättigheter och allas lika värde.


och jag kan inget annat än att hålla med henne...dem behöver inte bara avlägsna sig från min vänlista utan även från mitt liv. jag tänker på min son Liam, som knappt är 8 månader. ska han behöva växa upp i denna värld med dessa sjuka åsikter och idioti. där människor inte kan acceptera varandra. vart är världen på väg? hur tänkte människorna som rösta fram SD i riksdagen...jag hoppas att ni skäms. men det är ni nog för dumma för. visst alla har rätt att rösta och tycka vad dem vill. därför skriver jag exakt vad jag tycker & tänker. gillar ni inte det så stick, har inte tvingat er till att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0