puh :(

sitter här med mensvärk + migrän...inte bra. Liam somna vid halv 8, jätteskönt. han har varit mysig idag och delat ut en massa pussar. nu sitter jag bara här och slöar dock. blir nog att glo tv, sen sova och skönt ska det bli. har varit igång hela dagen. helt slut typ...prata med en kompis härom kvällen och han sa "barn är det närmsta magi vi kommer" och håller helt med där...när dem ligger i magen och växer sig starkare och större, det är magi. när Liam var nyfödd tyckte jag att spjälsängen var så stor för han, var rädd att han skulle rulla rundor och en massa. nu ser den helt perfekt ut till han. han är så stor nu. han är en liten människa med sin egen personlighet. jag älskar dig så mycket min stjärna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0