helt slut.

trött, helt slut i kroppen. varit på ikea & väla idag, blev en massa till Liam som vanligt :p. känner mig slutkörd nu. ikea är alldeles för stort nu tycker jag. Liam somna vid 8a som han alltid gör. vet inte varför..men både igår & idag har jag haft en konstig känsla. hoppas den går bort. vi kanske ska träffa liams pappa imorgon får se hur det blir. ska glo tv nu och dricka min cola. blir nog att börja träna igen snart. ställde mig på vågen för några dagar sen, väger nu 53kg. alldeles lagom för mig. men vill tighta min mage :). nej ska inte babbla på om mer ointressanta grejer! kommer in bilder imorgon på min prins. ciaao*

Kommentarer
Postat av: vicky

Sv:Ja precis! Vi kollade på tv&pratade klockan elva på kvällen? inte så att vi har fest med Milo:S jävla idioter till grannar.. Ska söka ny lägenhet imorgon !!

2010-09-27 @ 11:30:14
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0