nighty ;*

nu beger jag mig till sängen, god im so tired! Liam somna för natten vid halv 8. nu varje natt sen en vecka bakåt så vaknar han upp runt 4-5 och vägrar att somna om, tills jag lägger han bredvid mig i sängen då somnar han direkt och vaknar vid 7. riktigt konstigt. han har alltid legat i sin egen säng. samtidigt som det är mysigt så är det jobbigt. för jag är rädd jag ska lägga mig på han eller något. lägger han långt ifrån mig men han bara kommer närmre och närmre :p. till slut ligger han tryckt intill mig typ. så kan inte riktigt slappna av. hoppas det bara är en fas eller period haha. annars får jag väl vänja mig vid det. aja godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: Liw

Usch, det är jobbigt när sömnen spökar för de små. Hoppas det släpper :-)

2010-10-24 @ 20:48:49
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: sara - mamma till wilda

Skulle hört av mig, men totalt glömt. Jag hittar verkligen inte frisörsaälongen på nätet, men jag vet var den ligger. Vill du så kan du få beskrivningen. Vet dock inte om den finns kvar

2010-10-24 @ 21:52:21
URL: shttp://saratilling.devote.se
Postat av: Tova

Åh, jag kunde inte heller slappna av i början när Elliot sov i våran säng, men sen vande vi oss ganska snabbt och nu tycker vi det är supermysigt :) tydligen har ju människan nån "spärr" i huvudet som gör att man inte rullar på barnet när man sover... skumt nog hehe...



Kul att du tyckte om byxorna, tyvärr vet jag inte var de kommer ifrån eftersom vi fick dem på en klädbytar-dag på Öppna förskolan ;) skitbra uppfinning det där, behöver typ inte köpa kläder på ett år hihi.

2010-10-24 @ 22:22:06
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0