mina hjärtan <3


på familje BB, Liam 2dagar gammal. <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud vad fin bild. :)



Ja hade semper när ja hade haft minifom typ 2 månader, började med minifom när hon va 2 veckor typ. Blev mycket bättre direkt, de hjälper dom mot gaserna så de inte gör lika ont och prutta.

Semper gör så att magbakterierna blir bättre och fler tror ja de va. :)

D-dropparna va ja skit dålig med att ge dom 3 första månaderna. :P



Man mår så dåligt när dom mår dåligt, man vill att dom ska ha ett leende på läpparna hela tiden.



Lätt att ja ska ha fler barn. Men inte nu. De får bli när Emilia är 4 år ungefär. :) Så man är med dom första åren. :) Ni då?

Med oss är de bra. Emilia ska sova själv i sin säng för första gången nu i natt. :P Ja e helt nervös. Kommer inte kunna sova, ja e så van o ha henne bredvid mig. Hon sov ju aldrig i sin egna säng för hon slutade andas ibland när hon va mindre. Sen har de bara blivit att hon har sovit bredvid mig. Men nu tjatar sam om att han ska börja sova där så då får ja lägga henne i sin säng, men den e bredvid mig så ja e lika nära henne bara att de e ett galler ivägen. :P



Pusssss

2010-03-04 @ 16:43:04
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Liw

Fin bild!



Ingen fara, var bara så lustigt att det skedde två gånger samma dag när det aldrig hänt tidigare :-)



Allt väl annars?

2010-03-04 @ 21:55:40
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0