hejhopp!

allt går bra med oss, liam är bara lite förkyld just nu jobbigt :/ så synd om han min stora gosse! han vägde sist 5 och ett halvt kilo :) och var 58cm lång. ska till BVC den 24 får se då hur mycket han har gått upp då och hur lång han är. vi går dit var 14 dag nu! om 10 dagar är han 2 månader min sötnos! just nu så vill han äta varannan timme och ibland mer, så jag känner mig lite som en ko :p haha. har 7kilo kvar att gå ner :p. gick upp ca 18 kilo när jag var gravid. han ler nu hela tiden och pratar jättemycket han är så härlig. glömde ta med mig sladden till kameran skulle ju sätta in bilder på han :/. får göra det next time. hoppas allt är väl med er! pusspuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0