tankar...

allt är så invecklat, komplicerat och jag vill bara skrika/försvinna och dra ur mig allt. trött på alla bråk, att behöva vara en mamma till en vuxen människa, att behöva tjata och påminna om en massa som är självklara grejer. har så många känslor inom mig som bara vill välla ur, har så mycket att säga som jag låter bli för det kommer bara bli värre. jag känner mig så liten....har aldrig känt mig såhär liten. jag vill gömma mig hos dig, du är och har alltid varit min trygghet sen vi lärde känna varandra...du och liam är min styrka och min glädje.

Kommentarer
Postat av: Mamma Lea*

sv: precis, så länge man inte ammar och inte röker i närheten av sitt barn så tycker jag att det är okej.. det är ju såklart inte bra för hälsan men känner man att man typ måste röka så är det en annan femma!:) kram

2010-06-17 @ 13:06:05
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0