tja!

Liam vakna halv 6 imorse och ville upp, då ville jag bara somna om. om jag ska vara ärlig :p. somna 3 inatt för det var så varmt. så har inte alls fått så mycket sömn idag, men det är man van vid :). så då gick vi upp och busa tills han ville sova igen. han har bara skrattat och skrattat idag, skällt lite också när han inte fått uppmärksamhet. jag känner mig helt slut men ändå pigg, så det bådar gott. ska strax in i duschen, städa lite sen får man se :) kanske tasso skulle hit sen? <3. we will seee. saknar nannis!!


bild: nannis doing monkeystyleeeee
pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fail. empty cola :( saknar dig mä å surar över att jag missar liambäbisgrejen :(

2010-07-08 @ 19:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0