so sick.

denna världen är så sjuk, och dessa människorna i den...så trött på det. jag säger inte att jag är bättre än andra, för det är jag dock inte. men folk slutar aldrig att förvåna mig. anyways glad att jag har vissa bra människor omkring mig. var nyss ute med liam köpte en glass och välling. ska börja smått blanda ner välling i hans ersättning så han vänjer sig, han har tramsat mycket nu med maten för hans tand, den har sjunkit ner långt nu får hoppas den är nere snart. i natt var värst då hade han så ont så fick ge han alvedon och han fick sova i min säng, så fort jag la ner han i sin egen säng så snyfta han i sömnen tyckte så synd om han mitt lilla hjärta.

Kommentarer
Postat av: Nathalie-mamma till Zacharias

usch då..:/ dom dära tänderna. kan do itne komma upp snart så dom slipper ha ont?

2010-07-20 @ 22:08:16
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0