heeey!

alltid när allt håller på att lösa sig för en, så kommer det något som ska förstöra. jag hatar det. varför blir det alltid så? men jag ger inte upp. ger aldrig upp när jag tror på något. det ska inte få förstöra...anyways idag har det inte hänt så mycket var ute och gick med Liam en runda innan. galna Liam...för några veckor sen så börja han med att skrika jättehögt för att pröva sin röst. sen sluta han med det så tänkte jag ohh va skönt. sen nu har han börjat med det igen. nu när han vart arg för han var övertrött & ville inte sova, så kasta han sig bakåt och skrek jättehögt. men jag gav mig inte, för han ska inte tro att så fort han gör så, så slipper han. till slut så somna han, så nu sover han så gott så. viljestark som bara den. har börjat vänja han vid att bli nattad i vagnen igen...innan när tänderna höll på som värst så vägra han att bli nattad i vagnen. så fick natta han i famnen därför min rygg känns knäckt haha :(. ska äta nu! pussssssssss.

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Jag tar till vagnen när Wilda verkligen strejkar. Fattar inte att det kan vara så tråkigt att sova

2010-08-12 @ 21:45:56
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0