thats it.

gått i skogen nu varje dag, riktigt skönt. spec när man har mycket att tänka på. fick amma igår i min lillasysters skola när jag vänta på henne...haha killarna glodde som fan. som om dem aldrig sett bröst förut? kanske gjorde någon kille lycklig. idag fick jag amma mitt i centrum. måste man så måste man...har mycket att tänka på just nu. en del jobbiga grejer :(. klippte håret idag :). har solat också. får ialf en del gjort. liam har lugnat ner sig rätt mycket. när min mamma håller i han så vänder han på sig bara för att se att jag är i rummet. ler mot mig hela tiden. verkligen mammas pojke <3. min underbara Liam.
vad hade jag gjort utan dig? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0