min lilla modell.



lite nya bilder på Liam.

det går bättre och bättre med amningen. nu ibland får han en flaska ersättning om dagen, men bara ibland!!! han krånglar inte så mycket längre med amningen. jätteskönt :). har märkt att nattar jag han kl 21.00 så brukar han sova till 05.00-06.00, så ammar jag han och bytar blöja så sover han oftast till 08.00, så är han uppe en timme sen vill han sova en timme till. han har börjat sova mer på dagarna det är skönt. men oftast är det bara en timme då han sover åt gången på dagen. ska käka lite yoghurt nu! pussssssss

Kommentarer
Postat av: Hennu - Mamma till Emma

Åååh, vilket lyx att han kan somna 21:00 för att sedan vakna 05:00-06:00!! Vår lillfis somnar runt 20:00-21:00 typ, vaknar igen efter 3 timmar ungefär! Haha.. Så är det alltid :p

2010-04-29 @ 14:37:31
URL: http://hennu.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att du skrivit hur mkt han sover och sånt.. jag vet ingenting. sist jag hängde med en bäbis va ju lillsyrran å det va längesen.

2010-04-30 @ 00:32:54
Postat av: LIWet och vardagen

Vad härligt att amningen fungerar igen, grattis!



Härligt att han sover så bra, vi har börjat få tillbaka de bra sömnrutinerna vi hade i början, peppar peppar!



kram

2010-05-05 @ 16:55:46
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0