hola!



min systers katt har hållt liv hela natten typ haha han springer rundor i hela lägenheten och drar ner grejer. crazy kitten. saknar heddan som är på G till usa nu, eller om hon redan är där, ialf jag saknar dig tant!. idag har det regnat riktigt tråkigt, jag och mamma skulle egentligen till skogen ju med lilleman. men gick ju inte när det ösa ner. första gången idag som jag och Liam bada tillsammans i badkaret :):) han blev super nöjd. plaska ordentligt med både armar och ben och log jättemycket. nu sover han för tillfället. vad gör ni idag??????????????

första bilden är på heddan.
andra bilden är på mig.
tredje bilden är på katten gizmo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e soet natty legger upp finfina bilder po daj sjelv o skitfula po mig som vanligt!!

jag saknar dig cpmkt jag kommer tvinga dig att komma hem till mig po tisdagen (27) so du vet for jag har skitmkt jag moste beretta hende lite sjuka grejer med en viss idiot innan jag okte.. hehe forklarar naer jag e hemma

saknar er iaf

puss fron favvotantan

2010-04-07 @ 08:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0