what a feeling...

har sån julkänsla över mig :) känns skönt & mysigt och juligt. längtar till den första snön faller, känner mig lite barnslig :p men de får man lov. hoppas bara att det inte blir en massa slask i vinter, då blir jag besviken faktiskt, hehe. tråkigt att dick är trött nu varje dag när han kommer hem, men det är ändå bra att han jobbar :) han vänjer väl sig snart, har nyss gjort hans matlåda till imorgon. ams möte imorgon 1-2, ska välja vad för aktivitet jag vill gå på inför jobbgarantin. hoppas jag hittar någon bra som inte tar upp för mycket tid, hade helst nog bara velat ha en jobbcoach...ska nog sova snart om jag kan har druckit en massa cola hehe. aja, sussa sött :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0