trött!

kom hem för ett tag sen från norrehed, skrev intresseanmälan igår till en lägenhet får hoppas hon hör av sig snart. var med johanna och erika igår hade de jättetrevligt :) fick en massa baby kläder av johanna och en bärsele :) :).
jag och erika bytade grejer haha mina DC skor mot hennes peakjacka :p skit nice. jackan är jättevarm passar mig nu när jag är gravid, och hon fick sina efterlängtade DC skor :). är jättetrött idag :(
ska hålla tummarna för att janica ska kolla lägenhet idag hoppas den är jättefin och bra.

puss

Kommentarer
Postat av: janica

så gullig du är :D jag har varit och kollat på den och den var fin :D så jag är glad nu :D

2009-09-04 @ 13:09:30
Postat av: Erika

yay, va bra att du tycker om din jacka! I lööve skorna! Jag tycker att vi ska göra en ny bloggdesign till din blogg!

2009-09-04 @ 15:01:39
URL: http://erikaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0