today.

var i stan lite med heddan innan jag skulle till barnmorskan :), hon kolla efter saker till fredde :p hitta en massa saker jag vill ha på lagerhus! sen mötte jag dick. barnmorskan sa allt såg jättebra ut :) tog mitt blodtryck, och lyssna på hans hjärta, och hon mätte magen. så det var bra :) när hon skulle lyssna på hans hjärta så smet han hela tiden :p det gjorde han inte sist, men idag ville väl han busa lite. är så nyfiken på hur han ser ut och hur han är, hans personlighet och allt. mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack:) Åhh... jag vill cokså se vem det är som gömmer sig där inne i min mage. Att bara lyssna på hjärtat känns inte alltid nog.:)

2009-09-28 @ 18:30:04
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: heddan är bäst

haha så glad freddi blev för tofflorna :D

2009-09-29 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0