svininfluensa, nej tack!

ussch fick höra av min bror att en kille på hans jobb hade blivit smittad av svininfluensan så han hade åkt hem under dagen sen nästa dag var 6 andra på min brors sjuka, hade antagligen blivit smittad av han killen under dagen. så sjukt snabbt det går :S skulle sätta i mina linser innan :p gick väl sådär mina ögon va jättetorra så peta mig i ögat flera gånger :/ ska hålla mig borta från sjuka människor, väldigt nogrann med att tvätta mina händer hela tiden. om jag blir smittad kommer jag att döda den människan som smittar mig :p typ. denna dagen känns väldigt lång & seg. längtar efter vår lilla älskling, så härligt nu när han sparkar :) :) han gör en verkligen glad. <3 du är ett mirakel! glad att jag bara har varit förkyld, och ont i halsen. hade nog aldrig orkat spy hela tiden och haft feber nej fy :/ usch. ska ladda upp med vitaminer och äta rätt. så man håller sig frisk. bara orolig för min sambo som alltid lyckas bli sjuk. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0