osocial

har inte så mycket att skriva om idag vakna vid 2, käkat frukost och duschat sen inte mycket mer. vissa personer chockar faktiskt en, dem gör det du minst anar bakom ryggen. men ja jag orkar inte bry mig för det visar bara dems rätta jag. det är dem som förlorar på det. hum funderar på att göra mat strax rätt så hungrig nu :) får se vad det blir. vad man har i frysen :p. längtar efter mitt älskade barn <3 din pappa längtar också efter dig! tror du har samma humör som han sprallig ock aktiv så som du sparkar rundor i min mage! vaknade inatt av att du härjade rundor där inne. undrar vad du gör :p undrar hur du ser ut och vad du tycker om att ligga där inne haha! gott & skönt antagligen. känner mig väldigt osocial idag. ska kolla frysen nu! puss

Kommentarer
Postat av: Tova

Jaa du har så rätt, det är ju upp till var och en hur man vill leva sitt liv! Jag och min pojkvän är jättelyckliga över barnet, och det ska ingen få ta ifrån oss.

Hihi, min sparkar också skitmkt nu på nätterna, vi säger också att ungen nog brås på sin spralliga farsa ;)

ska bli såå underbart att se hur plutten kommer se ut och vara.

ha en skön söndagskväll!

2009-09-20 @ 18:51:23
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0