myspys



idag har jag och baby bara myst hela dagen :) var på norrehed också imorse sökte några jobb, ska på jobbträff imorgon på ams, ska komma folk från olika företag som vi ska dela ut cv till :) dick börjar jobba imorgon har varit en massa krångel med jobbet för dem är försenade med bygget så han fick börja imorgon istället. jag har jätteont i ryggen idag så ska sova alldeles strax, dick har masserat mig och smörjt in min mage haha :) då börja den lille sparka! hoppas alla har haft en bra dag! puss

Kommentarer
Postat av: Tova

Joo det är helt okej med mig, men blir numera så stel i benen och får ont i kroppen efter varje arbetsdag :(

Men ens stora glädje är ju trots allt när bebisen sparkar till därinne och aldrig tycks vilja vara still... hehe...

gud vad skönt med massage, måste tvinga min kille till det också ;P

Kramar!

2009-09-22 @ 21:59:26
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0