myskväll.



lovade nica jag skulle lägga ut bild på jackan, så ja så ser den ut!
sitter bara och fettar i mig en massa godis nu, vi har bestämt vi ska på bio imorgon med min bror. nojar en massa för svininfluensan, jag & mamma prata om det innan. men jag brukar aldrig bli allvarligt sjuk eller sjuk överhuvudtaget, jo om jag blir förkyld så brukar de hålla i sig i 2 veckor typ. börjar må illa nu av allt godis haha! är hemskt trött idag, ska nog sova snart. hoppas jag får sova hela natten idag, så jag slipper vakna hundra gånger för att jag är kissnödig..vår pojke har varit livlig i magen idag :) alltid lika mysigt. hoppas alla läsare har haft en underbar fredag idag! <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej!!

Hur har du fixat den där baby grejen till din blogg??

Skulle du kunna fixa till mig =)

Ha de bra

2009-09-05 @ 00:29:29
URL: http://ajja86.blogg.se/
Postat av: janica

den var fin :)

2009-09-05 @ 13:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0