hemma igen!

nu har jag varit hos mamma hon gjorde skit god mat! jättemätt fortf :p kom hem för ca en halvtimme sen, skit trött nu :(. känner mig helt sleten fortf förkyld och ont i halsen. beslutångest ska jag gå till norrehed imorgon eller inte?! vill inte gå dit och må skit och sen komma hem och vara ännu mer sjuk. brukar gå över när man vilat mycket. får se hur jag känner mig imorgon. tog många bilder på syrrans hund idag :) lilla fanni. har blivit dålig med att lägga in nya bilder. men får fixa de imorgon känner inte alls för det idag. ska däcka snart. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Krya på dig gumman, hörs imorgon! Godnatt & sov gott :)

2009-09-10 @ 01:45:10
URL: http://erikaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0