godmorgon...

vaknade i tid idag men vaknade av smärta har jätteont i mina höftben känns som dem ska gå av eller något jag dör :(. så blir ingen norrehed idag heller. ska pröva gå in och lägga mig i ett varmt bad se om det går över annars får jag bara stå ut med smärtan och lägga mig igen. igår var en mysig dag :) på kvällen när vi hade kommit hem från heddan & fredde så gjorde vi varm oboy och käka våra vaniljhjärtan haha och en glupsk jag såg inte det var papper runt hjärtat så ja pinsamt nog så åt jag nästan upp pappert också :p ska in och bada nu! puss

Kommentarer
Postat av: nannis

hahahahhahahahah pappret

2009-09-25 @ 16:11:26
Postat av: unique

Tydligen många som får ont i höfterna när de är gravida. Inte så skönt alls

2009-09-26 @ 10:07:14
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0