bara för att...

BARA FÖR ERIKA TVINGA MIG.

100 saker om mig.

1. Tre namn jag lyssnar till: Natasha, natty och mackaka
2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag har stort tålamod med grejor.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
4. Detta är jag rädd för: hajar, att något ska hända dem jag älskar.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: sällskap, mat och kärlek.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: jag kan göra allt, precis allt.
7. Detta tycker jag om att göra: laga mat, umgås med vänner & familj.
8. Detta vill jag göra just nu: en snögubbe (har fått julkänsla)
9. Bästa känslan: när bäbisen sparkar, och att vara kär :)
10. Värsta känslan: att bli sviken.
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: omtänksam, humor, söt, m.m
12. Är jag kär just nu? Ja
13. Jag vill gifta mig…nu? nej men när jag känner mig redo, och när vi har pengar till det.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: bli rik, resa mycket, njuta av familjelivet.
15. Min käraste ägodel: Min förlovningsring.
17. Detta har jag på mig just nu: baggy shorts och en tshirt.
19. Favoritdjur: Hundar & tigrar.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Beror på vad jag är på för humör.
21. Favoritlåtar just nu: ehm har ingen favoritlåt nu typ, lyssnar på allt.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligast - historia, Tråkigast - matte.
23. Stjärntecken: fiskarna
24. En bok jag älskar: snabba cash
25. En film jag älskar: twilight
26. Tv-program jag gillar: 2andahalfmen
27. Favoritdoft: puma den röda, fick den av min bror.
28. Detta äter jag gärna: feta ost & oliver, :p
29. Dricker helst: cola, kaffe eller apelsinjuice.
30. Favoritgodis: surt, sött och choklad.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: usa, barcelona, kina.
32. Färg på mina ögon: bruna.
33. Min längd: 164.
34. Jag tror på: dig!
35. Jag spelar: dum?
36. Person jag beundrar: mamma & min bror.
37. Så här bor jag: i en lägenhet.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga!
40. Det här gör mig avtänd: fötter (börjar dock bli bättre på de)
41. Favoritfärg: svart, grått, vitt.
42. Favoritcitat: så som du bäddar får du ligga/ här gäller de djungelns lag. haha!!!
43. En hemlighet jag vet: meeh kan jag ju inte säga.
44. Bästa present jag fått: en ring av mamma :)
45. Senast köpta skiva: vet inte.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: min gravida mage.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: nöjd med allt.
48. Udda förmåga/egenskap: vet inte kommer inte på nu.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en tiger!!!
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? jag har lagat mat, och ska lata mig.
52. Var är dina föräldrar födda? irak (pappa) & skåne (mamma).
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? sånt sköter dick.
54. Vilken är din favoritrestaurang? the italy.
55. När badade du i en pool senast? donno.
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja
57. Hur många barn vill du ha? Max 2.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hårdrock & klassiskt.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej
60. Vad har du för TV-kanaler? Massor!
61. Har du åkt moped någon gång? japp.
62. Har du busringt någon gång? Ja
63. Har du fått felparkeringsböter? nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? kanske är rätt höjdrädd.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? det vet jag inte. hehe.
66. Har du en egen trädgård? nej.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? family guy.
68. Kan du alla orden i nationalsången? haha va?
69. Badkar eller duschkabin? Badkar!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? har sett många bra.
71. Favoritpizza? hemmalagad så gott!!!
73. Vilken färg på läppstift använder du? INGET.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? haha är det den senaste trenden? men nej.
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? med dick, cornfärs, spagetti och sallad.
78. Favoritchoklad? marabou med apelsin smak.
79. När röstade du senast? har aldrig röstat.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? har jag ens gjort de? vet faktiskt inte.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? nej
82. Är du bra på matlagning? Ja.
83. Klarar du att tanka själv? tror det, har aldrig försökt eller gjort de. eller jo de fixa ju jag och fanny en gång...fast ja med peppes hjälp, höhö.
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej.
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja
87. Vad var det senaste du handlade? cola & glassbåtar.
88. Har du kräkts offentligt? haha, ja..
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? har redan hittat den sanna kärleken, så får väl bli mångmiljardär.
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? ja :)
91. Har du ringt något betalnummer? nej tror inte de.
92. Kan man vara vän med sitt ex? nej.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Gustav, min lärare.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? ja :p
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? har inge mobilsvar.
96. Vad har du i din väska? CV & en annan sak (hemlis).
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? dick eller jag läser för den lille :)
98. Vad är du tacksam för idag? att jag har dick som hjälper mig :)
99. Var hittade du den här listan? eriiiiiiiiika tvinga mig göra den. hämta den från hennes blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: jag vet inte. den som känner för de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0