ams-jobbgarantin

fick sovmorgon idag typ slipper åka till norrehed för ska till ams och få info om jobbgarantin :) bättre de än norrehed faktiskt. är jättepigg idag knas! ska bara lyckas väcka nemo också för hon ska också dit :p fast ja vem lyckas med att väcka henne egentligen hon sover som en sten...funderar på om jag orkar resa på mig och göra kaffe? kan inte fatta som tiden går :S om ca 3 månader och 2 veckor plus några dagar så har jag mitt älskade barn i famnen hos mig :) då är jag mamma & dick är en pappa. bara tanken gör mig superglad och rörd på något sätt. nu ska jag äta frukost ock klä på mig så jag får något gjort :) godmorgon förresten :p hehe.

pusss

Kommentarer
Postat av: unique

Är du arbetslös?

2009-09-17 @ 09:39:24
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Okana-lyckligaste mamma till juvelen Ajdin

Sv: jaa, hon är jätteduktig.

grattis till bebben i magen :) vill också (A)

2009-09-17 @ 10:46:22
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0