alooha :)



var på ams idag med fanny, vi vet inte ännu vad vi ska välja, men måste bestämma oss till imorgon :/. sen stack vi hem till henne och åt nudlar och vårrullar gott! jag och dick har nyss gjort chockladmousse och vispgrädde mums! ska käka de snart. hehe på bilderna där uppe kan ni se min nya mössa :) ehm kommer bilder på koftan någon annan dag. känner mig som en rullande boll idag, känns som magen väger ton och jag bara krymper. känner mig så kort. nu står dick och diskar, duktig är han!

Kommentarer
Postat av: Matilda - Mercedes mama & Mini i magen

vilken mysig mage du har! =) Vet ni könet?

2009-09-30 @ 21:03:43
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Therese

hihi.. ja det stämmer ju inte alltid hur magen ser ut. När jag väntade Mira sa de flesta att det var en pojkmage. En kund blev tom arg på mej när jag sa att det var en tjej. Hon var helt övertygad om att de sett fel på ultraljudet.

Roligt att spekulera är det iaf... även om jag hellre hade vetat helt säkert:)

2009-09-30 @ 22:51:01
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0