<3

fick små söta mysskor till den lille av mamma & min storasyster :) tack <3 dem är jättesöta! kom hem för 30min sen typ. är helt slut nu ska sova strax. käkade kyckling med wok, ris och sås, jättegott! sitter och pregar i mig godis nu hehe...vill ni veta något pinsamt idag när jag satt på bussen så läckte ena bröstet blev helt chockad :S är det normalt att det händer i 6e månaden? går in i vecka 23 (22+1) imorgon. de går snabbt. så glad för att jag har dick, han är verkligen underbar, min älskling :) <3.

storasyster
mamma
lillasyster
storebror (inklusive gäddan)

ska nanna nu, puss sussa sött :*

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: hehe he has no choice ;)

2009-09-22 @ 11:21:52
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0