tiden bara springer iväg.



känns som att tiden bara springer iväg nu. lillen har härjat imagen inatt och hållt mig vaken :). måste ner i stan och handla någon tunika eller oversizetröja, ska på fest på lördag blir alkofria drinkar för min del :). ska ialf bli skoj. jättetrött idag vaknade 6 när dicks larm gick. önskar att jag kunde vara som alla andra typ som erika hon kan sova igenom 500000 larm. men direkt när jag hör något så vaknar jag, utav minsta lilla. blä! ska städa undan lite nu. pusshej!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja de är så mysit när man är vaken när den rör sig, men när man inte kan sova så är de jätte drygt :P

Och ont i ryggen är inte alls kul :/

2009-10-20 @ 13:20:02
URL: http://livetsomunggravid.blogg.se/
Postat av: Ida

Min lilla tös är faktisk helt still på natten. Men jag sover dåligt ändå. Kan lixom inte hitta någon skön sovställning.

Va roligt med lite fest. Hoppas du hittar nått fint att ta på dej =) Krya på dej! Kram

2009-10-20 @ 14:06:22
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0