sleepyhead.



kom hem för ett tag sen, vi gick en runda i stan bara inom apoteket och tastyhouse. sen ville dick hem igen för han frös. nu ligger han däckad i sängen. tråkigt! men ja jag kommer ihåg själv när jag jobba var trött hela tiden. så kan inte klaga. snart har jag och dick varit förlovade i ett år :) 14/11-08 förlovade vi oss. vi kom på också att vi varit tsm nu i 1årochetthalvår plus 3dagar haha vi är så kassa. vi glömmer allt. men ja vi får väl fira de också när vi firar ett år som vi varit förlovade. har så ont i ryggen idag :/. ska nog också däcka snart. dennis gick för ett tag sen han va här och gjorde oss sällskap innan. är såå sugen på mörkchocklad idag :S har aldrig gillat de innan. dicks mamma åker till Kina nu på söndag, är lite avis hade också velat åka dit hihi :p men får bli någon annan gång när jag inte är gravid och har mer pengar. skriver godnatt nu till er för blir inga fler inlägg idag från mig :). godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0