like always.



somnade om ett tag efter jag hade ringt rundor. och vaknade nu. känner mig seg men ska in och duscha får hoppas man blir piggare då! längtar tills dick kommer hem :). lillen har "bankat" där inne hela dagen. alltså inte sparkat utan känns som han har bankat (känslan går inte att beskriva med ord). haha så jag knacka tillbaka och då sparka han till. blir så glad! min kärlek till dig går inte att beskriva i ord, känns inte som att "jag älskar dig" räcker till. utan det är så mycket mer. nu väntar jag bara på att du ska komma så jag får hålla i dig och pussa på dig.

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, visst är det fantastiskt när man liksom lyckas få kontakt med den lille i magen... när man buffar på den och den buffar tillbaka :) Så magiskt.

Hehe, ja den där chokladen var verkligen beroendeframkallande. Är helt freaky när det gäller nya smaker, måste prova direkt när jag ser nåt nytt spännande :)

kramar

2009-10-28 @ 20:15:43
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0