lalala



kom nyss hem. dicks mamma skjutsa oss till bårslöv för dick skulle ha något kedjelås till kedjan på fiddyn. sen nu strax ska vi handla mat och sånt som man behöver. hehehe. tycker min mage ser mycke större ut än på bilderna jag lägger ut kanske tar fel vinkel. den ser enorm ut nu enligt mig. dick sa igår "oj fan va stor din mage har blivit" jag blev förvånad haha så har han inte sagt på länge. kanske ska klippa mig imorgon finns sån drop in på frisyrmakarna fick jag höra. ska nog bara klippa topparna och lugg. har tjatat om mitt hår nu länge känns de som. så måste få det gjort. har lust att bara slita av de ibland. till mat idag blir de spagetti, cornfärs och sallad, yummi!


GRATTIS TILL SVAMPGETEN IDAG OCKSÅ HIHI :D <3 (www.svampget.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0