Klant.



var och handla innan lite smått & gott. på vägen hem så trilla jag för det var så halt. så nu är hela jackan full med lera. inte bra! satte upp mig på tvätttid direkt. ska göra nudlar snart har varit sugen på det hela dagen konstigt. brukar inte tycka om nudlar överhuvudtaget. hur fan ska jag hitta till academedia imorgon? dem ringde idag och sa dem har flyttat nu. har ingen jävla aning om var det ligger. sa det också till dem. hon tjejen jag prata med sa att det ligger nästan vid brandstationen? så sa jag att jag är inte uppvuxen i helsingborg har flyttat hit för ca ett år sen och har ingen aning om var den ligger, och om det går någon buss dit så dem kan möta mig eller något. då sa hon nej man får ta buss till GA och sen gå. ehm hur ska jag hitta? synd dick jobbar. han har lokalsinne ialf och vet var allt ligger. jaja ska sluta snea nu. bara trött på dem. verkar så oseriösa. dem skulle ringt förra veckan så sa dem ring inte hit vi ringer er. yeeah right! hon tjejen visste inte ens om ja hade varit där än och fått en jobbcoach. sen skulle man heller inte gå in genom entrendörren utan man får ta bakdörren sa hon. verkar heeelt skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0