jag<3fredag



japp. för då får jag kränga hur mycket jag vill hehehe :D nu har vi nyss ätit, fettemätt. funderar på att gå en runda ikväll bara för att jag har dåligt samvete över hur mycket jag har ätit idag. dicks mamma hade köpt med sig en kanin nalle till bebisen :) riktigt söt! ska nog bara glo tv idag :) blir nog det. den lille har varit lite lugnare idag har bara buffat lite känner även hur han rör sig där inne :). igår försökte fanny kommunicera med han genom att prata med han och "knacka" på magen haha och han besvarade henne med ett par rejäla sparkar. haha.

Kommentarer
Postat av: Ida

Här ska oxå krängas =D Ladda upp med massa glass!

Ha en myspysig kväll! Kramis

2009-10-23 @ 16:39:33
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: vicky

du kan väl adda min msn? [email protected] =)

2009-10-23 @ 17:12:24
URL: http://metrobloggen.se/ungmamma16
Postat av: nannis

när mitt gossedjur kommer blir det fight med kaninen.. kaninen kanske va där först men det räknas inte

2009-10-24 @ 00:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0