Jag vill...

klippa mitt hår
börja träna
få ett jobb
att tiden ska gå snabbare, men ändå inte :p
hitta en lägenhet
m.m

listan kan bli mycket längre, men ja. allt handlar om ork, tid, pengar och lust. kan bara jobba ca två månader till, tror inte någon vill anställa en när man är gravid och bara kan jobba ca 2 månader till. har ju dock börjat små träna :p, ska kolla efter någon billig motionscykel. har ansökt om en massa lägenheter nu är det bara till att vänta och se. har ett stort behov av att få mitt hår klippt, men de får bli om en vecka eller något, ska bara hitta tid till de! vill att tiden ska gå snabbt för jag vill träffa vårt barn, men är lite rädd angående förlossningen, men det är väl alla första gången?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaa jag är så sjukt galet sugen på allt som är surt! Då är jag inte ensam i alla fall:D Det där armbandet som är på headern har jag faktiskt gjort själv, är lite pysslig av mig :)

2009-10-07 @ 20:28:54
URL: http://saralundqvist.webblogg.se/
Postat av: Frida

ja det tror jag oxå. att alla är rädda första gången

de säger ju att de är världens bästa upplevelse (kan man ju förstå) men att de endå är det jobbigast de gjort..

2009-10-08 @ 10:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0