jacka :)



heddan kom hit vid 2 typ, sen fika vi hos mig. sen ner i stan :). såg en jättefin jacka på HM först som jag ville köpa men den fanns inte i min storlek alla satt för tajta om magen eller va för stora. så gick jag och heddan in på stadium hitta vi direkt en jacka som jag köpte fick ta den i storlek 42, jag som brukar ha 36 i vanliga fall :S haha bara för magen. fast köpte den i svart, vitt blir skitigt snabbt. är nöjd med den ville inte ha en för dyr eftersom kommer bara ha den denna vintern kosta bara 400kr :). sen köpte jag en massa annat som jag inte egentligen skulle köpa hehe. blir alltid så! sen gick vi ner till GA och käkade :). en riktigt nice dag! <3
nu ska jag bara ta de lugnt och mysa med magen, du är mitt hjärta min lille knodd.


Kommentarer
Postat av: unique

Ja, Aska vill alltid vara med =)



Jag köpte regnställ i stl L. Trodde aldig jag skulle ha den storleken haaha

2009-10-15 @ 20:25:16
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Ida

Jätte fin! Å kanonpris! Man vill ju inte lägga så mkt pengar på en jacka som man inte kan ha mer en ett par månader.

Hoppas jag oxå hittar en billig.

Ha en fin kväll o. sov så gott sen!

2009-10-15 @ 21:32:41
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0