im back!


ja nu var det gjort, fick två stick i armen och ett stick i fingret! och ja erika det var den stora sprutan hon stack mig två gånger med :(. sen mätte hon magen SF mått och det var 27 sist var det 23, hon sa den växer på bra! Lillen sparka på hennes hand när hon mätte magen :p. allt såg jättebra ut tyckte hon. lyssna också på bebisens hjärta :). mysigt! ska koka kaffe och vräka i mig mat nu, mår mest illa. mådde jätteilla efter jag hade druckit sockerlösningen var rädd att jag skulle spy. ska vila sen också rätt trött. hoppas ni har en bra dag idag! puss

Kommentarer
Postat av: Tova

Gud vad mysigt! Jag älskar att gå till barnmorskan, se att allt är ok med den lille och få bli lite "omhändertagen" :P

Så mysigt att höra hjärtslagen också. Man kan knappt fatta det, att det där ljudet som av "galopperande hästar" faktiskt är från ens lilla barn! :D

2009-10-22 @ 22:50:48
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0